AddSecure kundeportal

AddSecure har lansert ny kundeportal. Denne erstatter forhandlerportalen, som blir stengt for nyregistreringer om kort tid. Vi vil holde forhandlerportalen åpen for lesetilgang i en periode etter den blir stengt, før den stenges helt. I vår nye kundeportal finner du informasjon om våre tjenester og produkter. Du kan opprette bestillinger, endre eksisterende abonnement, få oversikt over pågående bestillinger og eksisterende abonnement.

Logg inn på portalen

Ønsker du tilgang?
Du kan selv opprette bruker til kundeportalen under logg inn. Husk å ha organisasjonsnummer og kundenummer tilgjengelig når du skal opprette bruker. Trenger du assistanse send e-post til: [email protected].

Henvendelsen blir da behandlet i normal åpningstid: 08-16

Gammel forhandlerportal

AddSecure stenger gammel forhandlerportal for nye registreringer, og bestillinger 1.1.2024

Dette betyr at nye registreringer og bestillinger må registreres i ny kundeportal. 

Tilgang til å se bestillinger i gammel portal vil være tilgjengelig ut Q1 2024. 

Logg inn på forhandlerportalen

 

AddSecure Weboffice

Her kan du logge inn på Smart Transport-løsning AddSecure Weboffice (tidligere Vehco Weboffice):

Logg inn: AddSecure Weboffice